آموزش آنلاین زبان های خارجی

آموزش آنلاین زبان های خارجی با استفاده از سیستم اختصاصی و ارائه مدرک معتبر

آموزش آنلاین زبان های خارجی

آموزش آنلاین زبان های خارجی با استفاده از سیستم اختصاصی و ارائه مدرک معتبر

این وبلاگ متعلق به آموزشگاه زبان های خارجی برنا می باشد. دپارتمان آموزش آنلاین زبان های خارجی موسسه برنا با استفاده از پلتفرم اختصاصی خود توانسته است بستری را فراهم کند تا شرایطی دقیقا مشابه شرایط کلاس های حضوری ایجاد شود.
ارائه مدرک پایان دوره معتبر و مورد تأیید از جمله مزایای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان های خارجی موسسه برنا می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش آنلاین زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی چهارمین زبان رایج دنیاست؛ در کشورهای ایتالیا، سوئیس، سن مارینو و واتیکان به عنوان زبان رسمی شناخته شده است. در حدود ۱۳ درصد از جمعیت اروپا به این زبان صحبت می‌کنند. علاوه بر این، بیش از ۳ درصد جمعیت اروپا نیز زبان ایتالیایی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده‌اند. زبان ایتالیایی همچنین در بخش‌های زیادی از آفریقا، آمریکای جنوبی و مرکزی و شرق اروپا نیز به عنوان یکی از زبان‌های رایج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زبان ایتالیایی همچون زبانهای فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی، ریشه لاتین دارد. تا پیش از قرن سیزده و چهارده، زبان ایتالیایی به شکل فعلی، توسعه چندانی نیافته بود. اما پس از آن، با مرکزیت فلورانس در توسکانی، این زبان، توسعه به شکل ایتالیایی استاندارد را آغاز نمود.

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا، سن مارینو، سوئیس و واتیکان است. همچنین زبان رسمی بخش هایی از کشورهای کرواسی و اسلوونی نیز زبان ایتالیایی می باشد. کشورهای بسیاری هستند که زبان ایتالیایی در میان بخشی از مردمشان صحبت می شود و گستره این کشورها، تمامی قاره ها را در بر می گیرد. از این کشورها می توان به آلبانی، آرژانتین، استرالیا، بلژیک، بوسنی، آلمان، پاراگوئه، لیبی، امارات متحده عربی و آمریکا اشاره کرد.

قریب به 63 میلیون نفر در سرتاسر جهان، زبان ایتالیایی را به عنوان زبان رسمی و مادری صحبت می کنند، به این تعداد می توان سه میلیون نفر افرادی که ایتالیایی را به عنوان زبان دوم خویش صحبت می کنند اضافه کرد.

آموزش آنلاین زبان ایتالیایی در برنا

موسسه برنا با تکیه بر متد اسپرسو، دوره های آموزش آنلاین زبان ایتالیایی را برگزار می کند. بسته به اینکه چه سطحی از زبان ایتالیایی را می خوهید بیاموزید، در چه سطحی هستید یا چقدر زمان دارید، می توانید کلاسی متناسب با شرایط خود را برگزینید.

دوره های آموزش آنلاین زبان ایتالیایی موسسه برنا با استفاده از یک پلتفرم اختصاصی و دقیقا شبیه به کلاس های حضوری با کلیه امکانات مثل نمایش فیلم و فایل صوتی و نمایش فایل های کتاب ها و داشتن تخته وایت برد و .... و به صورت لایو و زنده با حضور استاد برگزار می شود


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت برنا مراجعه نمایید:

آموزش آنلاین زبان ایتالیایی در موسسه برنا


  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • آموزش آنلاین زبان خارجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی